piątek, 13 maja 2011

Początek intensywnych obserwacji i badań

Dziś zaczął się okres intensywnych, codziennych obserwacji ptaków. Dziś zaczął się okres rehabilitacji mojego kręgosłupa. Zostałem bowiem pacjentem szpitalnego oddziału dziennego. Aby dojechać na rehabilitację na godzinę ósmą lub dziewiątą muszę wyjechać z mojej wsi przed szóstą. Wyjeżdżam więc o piątej i mam dwie-trzy godziny dla siebie. Przy okazji wspomnę o naszych mądrych inaczej przepisach, dotyczących leczenia – otóż jako pacjent szpitala nie mogę przez okres hospitalizacji korzystać z innych świadczeń finansowanych przez NFZ. Nic to, że dziś miałem 1,5 godziny zajęć i mógłbym w pozostałym czasie wykonać badania, na których wykonanie brak mi go na co dzień. Ciekawe, czy nie mogę również oddać krwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz